14.07 - blå blå ögon, lovade att du var bara min

Hejsan sa. En slapp fredag var det idag!
Sov ju somsagt i Sunne inatt, varmt och mysigt. Tiiih.
Kom till skolan, såg att vi hade inställd svenska och historia, lektion två och tre. Fuck, var min första tanke. För då skulle vi ha spanska först, sen skulle vi vänta till tjugo i ett för engelska. Men sen kom vi på att vi kunde jobba in. Najs!
Så halv tolv slutade jag idag. Gick ner på Torsby med Martin, beställde klipptid och sådär. Sen åkte han med bussen till Sunne halv två och jag åkte hem.

Nu ska jag städa lite, plocka fram kläder tills imorgon. Sen blir det en sväng ut på Vargnatta. Åker hem tidigt, eftersom begravningen är klockan elva imorgon. Och vi ska vara i Lysvik klockan tio.

Ni får ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0