13.55

Hejjjjjjjjjjjjjjjjjj.
Hanna Falk och Emil Jönsson vann sprinten idag. Det var ganska bra, hehe! Och Hannas syster går i min spanska, Maja heter hon. Tänk vad världen är liten va?
Har plockat på mitt rum nu, så det är klart. Bytt sängkläder och allt det där.
Laddar min iPod nu också, den dog i torsdags. Så ja, den har varit lite off nu ett tag.
Ska nog fylla i dessa valen till tvåan snart, och plugga på spanskaglosorna. Hatar att ha glosor, för då är det inget som man kan göra och det är klart. Utan man måste plugga tills den dagen och den lektionen liksom.
Men ja, så är det. Har geografiprov på tisdag också. Så det måste jag läsa på. Ska väl göra lite frågor och sådär.
Men nu ska jag läsa bloggar, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0