22.16 - sova

Haha, lägger mig typ alltid tidigare på helgerna än på veckodagarna. Jag tror att jag är felprogramerad!
Men imorgon blir det att gå upp och döma handboll halv tio och halv elva! Sen hem, äta, packa, vila lite. Sen åker vi på match. Karlstad denna gång.
Döma på morgonen är väl inte så superkul, men är det pengar så är det. Och sen hjälper jag Emma i laget, för hon skulle inte hinna. Men det är som tur är inte så svårt matcher (pepparpeppar ta i trä) att döma. Flickor 96 och pojkar 97. Men jag har Emelie vid min sida, så det ska gå bra bra!
Men nu ska jag ta bort mitt smink, sen läsa lite. Ska nog läsa läxor när vi åker nedåt i landet imorgon, det kan behövas!

Men nu tackar jag för mig idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0