21.51

Det gick inte så bra idag för skidskyttedamerna. Eller jo, eller nja. De kom sjua. Det är ingen medalj så inte så super goodie.

Men skolan idag var chill.  Det var som alla andra dagar då man är i skolan en tisdag. Men denna dagen var inte dryg, som de brukar vara.

Men nu är det något som är ganska barnsligt. Våran samhällslärare har gett oss bestämda platser! Hallåå? Vi går i ettan på GYMNASIET, inte på lekskolan. Okej, vissa kanske pratar ganska mycket. Eller inte ganska, de babblar mestadelen av lektionen. Men det borde inte drabba alla? Jag jobbar bra med olika personer beroende på vad man ska jobba med. Så om det är grupparbeten på det sättet som vi sitter så vet jag inte. Men jag kom långt fram, så jag slipper missa vad som står på tavlar, good för mig i alla fall. Sen fick jag Maja vid min sida, så det är mycket bra. Men ja, varför?

Nu ska jag läsa lite mer på geografin, sen får det vara slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0