20.19

Hejsan.
Nu kommer det ett inlägg.
Igår var det kalas för Sofia. Det var trevligt att träffa släkten igen. Sebastian speciellt, som bor i Växjö nu för tiden.
Åkte ju som sagt till Sunne efter det. Jag och Martin var ute ett tag, men det var så så så kaaallt så vi strunade i det efter ett tag. Så det blev väl lite tv, mys, datan och sådär.
Sen såg vi på skidskyttet, som inte gick så bra, tyvärr.

Idag var det skolan, och det var väl som vanligt. På idrotten var det volleyboll! Det är så sjukt rolet. Sen är det turnering på resursdagsonsdagen. Den hade vi tänkt vara med på.

Det var träning som vanligt förut. Och mina ben spökar som vanligt. Det är inte så kul. Men hoppas att det blir bättre med en Ipren-kur som jag ska pröva. Enligt tränare och skolsköterskan.


Nu ska jag läsa på min geografi, sen ska jag läsa på min historia, om jag orkar.
Plugg med Maja imorgon i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0