20.18 - guuul?

Är guuul i mitt huvud nuu. Men färgen kommer inte bli gul, den kommer bli chokolade. I hooope.
Martin heeela helgen, blev en blixtvisit i Forshaga för att spela lite handboll. De var precis ett lag, så ja. Det behövdes. Men tillbaka till Sunne seeen.
Mys hele helgen, med alla <3 dag och rally.
Min Martin är den finaste som finns!
Men ja, sen tränade jag idag efter skolan. Vi sprang först en och halvan, men sen ville inte mina ben vara med... De gjorde oont, när jag stod still, men inte när jag maxade?
Och eftersom vi aldrig maxar på träningen inne så höll det liksom intee.
Fick stretcha och så. Smärtan går inte att beskriva, kramp fast värre? Fast det var inte kramp... Jag vet inte vad det var, tråkigt var det i alla fall.

Men nu ska jag se på när Kalla kliver upp HÖGST upp på pallen, guld! Heter det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0