20.10

Det äre reklam på Glee just nu, så jag kan slänga in ett inlägg.  Glee är otroligt bra, och jag orkar inte förklara mer än att det är som High School Musical, typ. Ja, men ja. Idag var det skolan, och den var väl som vanligt.
Men jag börjar få denna oroligheten i kroppen för prov nu. Det är naturkunskapsprov på torsdag, och jag har inte gjort särskilt mycket. Men de frågor vi har fått, jag kan de mesta av dem. Men ska sätta mig på tåget mot Sunne imorgon och skriva på fler av dem. Det måste jag. Och läsa, men sanningen är att jag aldrig får "tummen ur" som man säger. Men gick i alla fall på extra timmen med natur idag.

Sen har jag gymmat, en 30 minuter. Baksida lår, mage och armar. Lite snabbt sådär. Har en otrolig träningsvärk kan jag tala om för er! Då orkar man inte mycket, hehe.

Men nu ska jag se på Glee när det börjar, käka i nästa paus.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0