19.52 - sorry!

Måste verkligen vara den sämsta på att blogga ändå? Det händer aldrig något roligt här, skriver ingenting kul. Det känns inte så. Tycket ni verkligen att det är roligt att läsa? En liten fråga bara, hehe.

Idag har det i alla fall bestått av skola. Mycket komentarer, och juste det. Jag har blivit brunhårig. Hehe. Kommer komma upp en bild sen, om jag orkar. Höhö.
Sen så var jag taggad för träning! Inte tränat på över en vecka, förutom gymmet då. Men då visade det sig att det inte var någon hallträning, utan bara fys. Eftersom vi har match på onsdags snor vi småbarns träningstid, så de fick våran. Men vi hade fys i alla fall, och den var jobbig och svår. Men jag kan ju inte bara göra sakerna halvdana, utan måste göra dem helt. Så är sluuut i kroppen. Sen kom jag på en annan sak - jag är sämst på att hoppa på ett ben! Haha, måste förstört för Hanna och Julia, men det är inte lätt na.
Jag har skrivit rent det jag ska säga imorgon på min och Emelies redovisning om Sigismund, kung i sverige 1592-1599. Nu har ni lärt er något nytt idag också!
Sen blev det dusch, inhandling av ansiktssaker.

Nu kurrar min mage, så borde äta. Ska kolla på spanskan och engelskan. Engelskan är det grammatik, och spanskan är det oregelbunda verb i perfekt, + kunna böja. Men böja kan jag superbra. Men det är dessa verben som är svåra att kunna.
Typ.
Decir - Discho
Escribir - escrito

höhö. U get it, or not.

Nu ska jag sluta.
HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0