16.21

Hej, idag är det verkligen en slapp dag.
Matchen blev inställd pga. snöovädret. Eller ja, snön i alla fall!
Så låg i sängen till halv ett. Åt frukost, städade bort allt på golvet. (fattar inte hur alla kläder kan hamna där?)
Sen har jag pluggat. Gjorde klart samhällsuppgifterna vi fick när lektionen var inställd. Sen läste jag alla anteckningar på geografin. På historian läste jag genom alla frågor på ett papper, så jag kan dem ungefär. Ska väl läsa mer sen, typ som alla sidorna i boken.. Och försöka lära mig årtalen på freder, och vad Sverige fick i dem.
Tråkigt men sant detta hära..
Sen ska jag noppa ögonbryn och måla naglarna i en ny färg.

Imorgon är det kalas i Stöpa för min kusselin som blev 17 år i måndags. Sen blir det Sunne! *happyface*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0