Telephone

Jag har tråkigt när jag väntar på Martiin, så ni får en lista!


Vart bor du: Torsbyy
Brukar du komma i tid: Yeah! (förutom när jag är med fridafräsen, hehe!)
Hur lång är du: 160 cm över marken
Kan du laga mat: När jag VILL - KAN jag
Vad jobbar du med/pluggar du: samhällsprogrammet inriktning samhäll, alltså SPSP
Vad har du på dig just nu:
Strumpor, raggsockor, leggins x2, linne, tunika, cardigan och underkläder. oj, det lät som att jag skulle ut i massa minusgrader!
Har du någon fobi: Fobi och fobi, gillar inte småkryp eller små, mörka utrymmen
Hade du en bra kväll igår: jaa, var ju med Martin så!
Vilket är ditt senaste inköp: En ny rakhövvel!
Din favoritdryck på morgonen: mjölk
Var fick du dina senaste pengar ifrån: studiebidrage
Har du sovit i din egen säng inatt: njeet
Vad hade du sönder senast: hmm... måste vara tavlan över sängen som jag hade ner en natt
Vem snackade du med senast: Susanne (mammamartin)
Varm favoritdricka: chokolaade
Favoritdricka när du är riktigt törstig: kallt vatten (eller dricka? sprite? fattade inte frågaan) 
Alkoholhaltig favoritdricka: Bacardi Breezer Pineapple eller något sånt
När gjorde du senast något riktigt dumt: Tjaa, när gör jag inte ngt dumt? hehe
Saknar du någon just nu: Mjaoo, Martin som är utee
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Vara dryyyyg. Då djääävlar (eller käfta emot är också bra tändvätska)
Någon jag stör mig på: jaruuu
Intressen: kåmpizzar. handbåll, friidrått, martin, sååva & att vara dryg mot min gris-kåmpiz!
Senaste personen du kramade: Marten
Senaste personen du ringde: Mammsen
Vad drack du senast: Jag drack mjölken som var till flingorna imorse?
Vill du ha barn: yeah
Längtar du till din nästa födelsedag: NÅGOT! Arton förfaaeen!
Är du sugen på något nu: Att duschaa
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: -58458
Använder du hudkräm: Aa, det gör jag
Micro-pop eller poppa själv: Jag kan knappt poppa popcorn, men mammas egenpoppade är gooooodaste iallafall!
Brukar du baka: det har hänt mer och mer på senaste tiden
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: jajameaan
Vilken låt lyssnade du på senast: Get rhythm - Joaquin Pheonix
Har någon annan sovit i din säng inatt: nää, eller det vet jag inte.
Vad tycker du är äckligt: snor, spott, blod, slem- äckliga saker helt enkelt
Har du pengar på mobilen: aaraa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0