am to pm

Jag är verkligen kass på rubriker. KASSS.

Nurå, ska jag berätta om skolan då.
Idag hade vi första individuella valet, och det är specialidrott för min del (friidrott). Så jag får träna fyra timmar i veckan i skolan. Lovely! Jag gillart! Idag hade vi bara introduktion, så vi gjorde träningsprogram fram till Skol-SM. Sen gjorde vi lite kulkast. Efter det hade vi matematik. Första matte B lektionen, och det verkar svåårt, detta med matte B. Men första lektionen var bara repetion. Efter matten var det svenska, där det var lite ordkunskap och sem läste vi. Som vanligt på Bengt lektioner då alltså, heheee. Efter det var det lunch, och firren låg gott i maggeen. Efter lunchen var det första filosofi lektionen. Det var intressant. Lite flummigt, men intressant. Man kan lära sig mycket av de lektionerna, det tror jag faktiskt.


Så, det var min dag, i korthet.
När jag kom hem bakade jag kärleksmums. Fast det blev lite för mycket kaffesmak. Men jag tror att min kärlek kommer gilla dem.

Nu ska jag snart nanna, trött i ögona. Så ja, natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0