18.53 - datakrååååångel

Jag får nog snart ta och säga goodbye till min dator.. Den är helt cppp. Har "mammas" nu för tiden, för min är knäpp. Och idag skulle jag försöka ha den, men kom då på varför jag inte använder den. Man kommer inte ut på internet! Alltså, msn och så går att komma in på, men att komma in på ngn hemsida är bara att glömma. Det blir bara "svarar inte".
Men mamma skulle höra med datagubbarna ifall de kunde hjälpa med att totalomställa den. Alltså, ta bort allt och sådära. Och om det inte funkar är det bara att slänga bort.

Då får jag väl vänta och se om jag kan få en ny i framtiden. Men jag vill ha den jag har nu, fast lite bättre och en större skärm. Hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0