12.16

Hej allesammans. Nu har jag äntligen fått tillbaka min egen dator, och den fungerar galant. Lite tomt att inte ha några saker på den, så som msn och spotify. Men jag har laddat hem det, så nu har jag det också.
Det är lite skillnad från mammas nya dock.. Storleken på skärmen och ljuset. Den andra är större och är mycket ljusare i skärmen. Men det är skönt att ha en data som fungerar som man får göra som man vill med.

Nu sitter jag och ska snart gå och sminka mig, packa och fixa gåret.. Det är grillning hos kusinerna i Deje vid tre, och efter det ska jag till älskling. Så jag måste packa, och jag som hatar det. Bläääh. Men så ärre.

Ska bara kolla fejjan, hehhehhee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0