Faser

Jag tror jag är inne i en fas där skolan är en finne i röven.
Jag orkar inte göra några läxor alls, försöker, men har ingen motivation. Skulle göra spanskan förut, beskriv sig själv. Inte så svårt, men det finns inga ord!
Gjorde iallafall klart mitt tal förut. Det är bra, så jag får det ur världen imorgon. Frågan är bara hur jag ska få det att räcka fem minuter, och göra det intressant. Jag märker när jag pratar högt att jag pratar mycket dialekt, men jag kan inte prata "svenska" för då blir allt en hög i munnen, hehe. Fler som har sånna problem som jag? De är mycket svåra.

Hoppas att jag får upp ångan igen för skolan, det behövs, såhär på sluttampen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0