23.20



Nu ska jag ta nässpray och tvätta ansiktet. Sen ska jag lägga patient (hur stavas det EGENTLIGEN?) tills mina ögon är trötta. De är inte det nu, vilket är mycket konstigt!

Imorgon kommer fettoMalin, AJ LIKEEE!!
Hon är här tills på fredag, så förvänta er ingen superupdate nu de dagar som kommer, för när hon har åkt hem på fredag, drar jag till min sötfis. Firar han med hela hans släkt på lördag, sen är det poker. WIHOOO! På söndag ska vi fira hans riktiga 18års dag!
Kommer hem på söndag då alltså, men ni kommer SÅKLART att få ett inlägg under dessa dagar.

Hoppas ni inte saknar mig för mycket, fsst, Malin kommer på eftermiddagen imorgon, så förmiddagen kommer bestå av inläggningstid. Men då ska jag dock fixa allt.
Men, hejdå var det nu.


CYA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0