17.13

Hej allesammans.
Idag har jag varit aktiv.
Först tränade jag slägga vid tio till tolv. Styrka ingick såklart där också. Efter det fixade vi present till min kusin som har fyllt år (host. den första april, men bättre sent än aldrig) som vi ska fira idag vid sextiden.
Efter att jag kommit hem och sådär, så rensade jag rabatten vid grusgången på småsten, krattade mossa och hade på mossmedel. Ungefär. Och efter en duch och mat ligger jag nu här.
 Ska snart gå och sminka mig för att vi ska bort om en timma. Men det kan jag vänta med liiite till. Hehe. Ska sätta mig på liberonline.se och plugga lite spanska snart.. Eftersom det är prov på torsdag.

Men vi hörs. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0