15.51

Nu är klockan ett palindromtal igen. Ganska ballt, maha!
Idag har jag varit en trafikfara, eller jag är inte en så stor trafikfara längre. Hehe. Jag var ute och körde bil, körde genom Torsby till skolan, för att sedan lära mig att backa in i parkeringsrutor och sådära. Det gick finfint! Sen körde jag en sväng runt elev också. Mamma körde hem, eftersom vi skulle till Toria. Vill inte ta steget och köra dit, hehe.
Sen har jag i stort sett gjort klart geografin! Så jäkla stooooolt känner jag mig. Ska bara finjustera lite och allt det, ni vet?
Men man ska ju lägga ifrån sig sakerna ett tag, och kolla på dem tex en dag senare. Så det ska jag göra.


Nu ska jag kolla fejjan och bloglovin och ja, ni vet.
PS. Lägg till mig på bloglovin, hehi!

Kommentarer
Postat av: anna

oooh:D tufft!

då lägger jag till dig också:)

fast kollar ändå din blogg dagligen;)

2010-04-04 @ 16:29:43
URL: http://ajonson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0