I've got fever, running trough my venes.

Sitter med en fläta i luggen ut i toffsen, samt en fläta på andra sidan. Det var så jag hade idag, fast hade det mesta av håret nedsläppt.
Ibland önskar jag att jag var en hårfrisörska, så jag fick pyssla med hår hela dagarna. Komma på helt galna frisyrer, och vara BRA på det. Och jag skulle vilja ha den inspirationen som jag har i det, men resten av allt. U get it?


Nu skulle jag skriva något bra tänkte jag. Men så kom jag in på hår? WTF! Inte min mening, eller, det var det väl. Undermedvetet. Men när vi ändå snackar hår, så köpte jag Apolivas hårprodukter, hoppas det livar upp mitt torra och händelselösa hår. Mina lockar är borta? All min glans är också borta. Det gillar jag inte.

Nu ska jag byta om, sen ska jag träna så jag svettas som en jäävla gris! Sen ska jag testa de nyahårprodukterna som jag har. Och lära mig en fet hög med spanskaglosor. Men hey, man lever bara en gång? (haha, det stämde inte in i sammanhanget, utan det ska vara i något som är annorlunda.)

Fail av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0