I miss one sock

And that sucks!

Nejdå. Jag tog av mig ena strumpan, för att jag skulle ta av mig den andra. Men det glömde jag bort! Så nu sitter jag här med en strumpa. Skulle kunna se GANSKA komiskt ut.

Nu är första gången jag är hemma "på riktigt" sen i fredags/lördags.
Eftersom vi åkte på match vid halv ett på lördagen vet jag inte om man kan räkna det.
Efter matchen blev det Karlstad med M. Sen befann jag mig i Sunne tills måndagens morgon. Då reste vi till skolan. Efter skolan blev det direkt till Karlstad för domarkursen. Kom hem vid kvart över tio på kvällen, då jag la mig. Upp imorse och duscha, sen gick jag till skolan. Direkt efter skolan så åkte jag till Maja, och kom hem för en 20 minuter sen. Så ja, jag har inte varit hemma. Kan man säga. Även om jag har befunnit mig i huset.
(fick tillbaka samhällsprovet idag, det stod ett M, men en ring runt. Ammi sa att det var MVG. Mycket bra, Ida!)

Nu ska jag ta igen det som jag har missat, och lägga in kläder i min garderob. Jag som undrade varför jag inte hade några rena imorse, hey! De var i tvätten, så enkelt var det med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0