23.13

Nu ska jag nanna.
Det är en mycket trött Ida som skriver just nu.
Skolan tar verkligen musten ur en.. Det märker man när man kommer hem, man är helt utpumpad. Det är mycket ansträgningar som man gör, mär man måste vara koncentrerad till tusen varje lektion.

Men nu ska jag sova, och det är första gången på länge som jag kan sova typ hur länge som jag vill. Halv ett ska vi åka imorgon, och Emelie kommer och hämtar mig kvart över tolv. Så runt tio, halv elva tänkte jag mig en uppgång.

Godnatt, alla söta. ♥



Hur kommer ni spendera eran helg?
Min ska spenderas med handboll och en pojkvän, det kan inte bli bättre!

Kommentarer
Postat av: saga.

i sängen, med alvedon och blåbärssoppa.

kan det bli sämre? nej.

Den skulle igtligen spenderas med Erik, tävling, möte och träning. :P

2009-10-17 @ 09:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0