22.42

Nu ska jag ta mig i kragen (tshirten) och lägga mig!
Har ont i höften och benen och armarna, och träningsvärken kommer vara ett faktum.
HAhahhaha! Kommer ni ihåg när man var liten? Och gjorde detta faktum! Man pekade fu*k u, och sen tummen upp! FAK TUM! Så klockren man var när man var liten! Uschamejjen.

Imorgon blir det skola, och jag ska va så jäääävla snygg! Så ni aaanar inte. (haha!)
Sen efter skolan blir söt med mig hem, fast söt ska öva på matteprov, så jag måste vara tyst! Det är inte min bästa egenskap. Men ska väl läsa, eller ngt.
Sen ska vi på bio, med Majabajafyllekaja och Tobbe.

Nu ska jag nanna, sussa, sova - whatever u call it.

BYE!

Kommentarer
Postat av: Elli

Vilken bio? Bröllopsfotografen ?:D

2009-10-22 @ 21:53:08
URL: http://typwow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0