21.29

Usch, vad jag är en dålig bloggerska. Men jag bloggar mest för min egen skull, så det är sak samma.
Just nu ligger jag på magen i min säng och läser lite historia. Det är inte precis så som jag vill tillbringa mina kvällar, men man är så illa tvungen om man går samhäll. Men vi får förhoppningsvis provet flyttat från onsdag till fredag, det är skönt. Då har man någon mer dag på sig att försöka få in dessa jekla gudarna, templets uppbyggnad och allt vad det nu är. Jag tycker att det är ord som är svåra som en ekvation är! (en ekvation är mycket lättare att lösa, tycker jag!)
Saksamma. Nu ska jag läsa lite, sen ska jag lägga näsan i min älskade bok (det är egentligen Ellisnors, men jag lånar den). Underbart bra är dom! (Twilight-serien!)
Söta sms trillar in i min inkorg, det är kul!

ILY♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0