20.41

Klockan är inte ens nio, det förundrar mig.
Det känns som att klockan skulle vara elva eller något. Men det gör inte mig så mycket.
Har hunnit med lite i alla fall. Varit i skolan till fyra, gymmat i en timma. Duschat länge och väl. Plockat på rummet, läst klart sista Twilight boken. Typ. Och ja, det är var väl det. Har valt ut kläder tills imorgon, så nu kommer jag inte se ut som att jag inte har sovit på dagar. Med mammas tröja och allt. Det är ganska najs.

Jag är överväldigande lättad över att de två proven som jag har oroat mig över, är klara. Ett av dem har vi fått tillbaka, och ett mvg stod på det. (Egentligen stod det 42/44.5, men ni fattar?) Och det andra gjorde jag igår. Det får vi se hur långt det räcker till! Det blir säkert bra, eftersom det var ett krånligt prov. Men jag presterade det bästa jag kunde, och mer kan man inte göra.
Nu är det bara ett matteprov nästa vecka, plus att det är spanskaprov vecka 46. Visst, det är ett tag dit, men jag fattar inte så mycket av det vi har gjort, så det blir att läsa på det snart också. Jag tycker inte att det ska bli kul na, men det har jag Maja till som kan hjälpa mig. Henne har jag saknat idag också! Man ska inte ta saker för givet, det har jag fattat. Var tomt utan henne att skratta med på lektionerna. Men mina andra klasskamrater är super de också! Många skratt idag. Plus lite pussar, kan det bli bättre? Tror inte det na.

Imorgon kommer Plutt till skolan också! Har saknat människan! Och det är basket på idrotten, och vi har idrott med BF! Kan det bli bättre? Nej! Haha, min Ting.

Det var allt för nu, och hoppas att ni orkade läsa allt, för detta bara flöt ut från mina fingrar.


Kommentarer
Postat av: Plutt

Tagg <3 :)

2009-10-16 @ 15:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0