20.10

Jag är SÅ TRÖTT!
Det finns inte så trött jag är.
Ser på Superstars också, det är kul!
Hmm, har en hög med läxor. Spanska och engelska tills imorgon, tur att engelskan är gjord då! Och spanskan kan jag, typ.
Vi har hål i tre timmar imorgon, suck! Säger jag bara. Men det får gå.
Har alltså, idrott, hål, hål, hål(ingen historia), engelska, spanska, vänta en timma. Åka till Sunne. Det är ungefär det.
Jag ska visa Emelie hur man skriver ut ett protokoll imorgon också, eller hur man skriver det på datorn, eftersom det var klassråd idag. Jag fick vara ordförande, hehe, precis som i nian. Menmen, det var bara ett klassråd.

Nu ska jag jämt kolla igenommina älskade glosor, och sen ska jag kolla bdb och sen, vet jag inte. Har fått låna fjärde boken nu, så ska nog lägga min söta näsa i den där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0