18.55

Nu sitter jag här vid datan.
Har varit hos min älskade farmor idag! Kul att träffa kusiner också. Fick rekvesita inför imorgon också, hehe. Ni kan aldrig gissa vad fröken Ida skall vara.
Förresten! Maja, du får säga hur vi åker/kommer hem och skit! Jag vet ingenting.
Jag sitter och läser VR nu, ska väl snart plocka in tvätten i garderoben. Alltså, den rena. Inte den lortiga. Sen ska jag äta räksmörgås med mina föräldrar och se på Idol, förmodligen. Imorgon ska jag döma tre handbollsmatcher innan jag spelar en själv.
Sen bär det av till HannaBanana i VÄSTEROTTNA, typ. KUL kväll med folket.


Kommentarer
Postat av: olivia

Tack Ida!

Men det är du som är fin! <3

2009-10-30 @ 20:35:15
URL: http://thesimplegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0