18.43

Ojoj, det har hänt lite sen sist. Eller, något i alla fall!
Träning och skolan igår, en hemsk historia lektion med massa funderingar. Det var massa man inte kunde, tyckte man. Så efter maten när jag kom hem, var det historia som gällde!
Sen var Emilia hit innan sin träning, och så tränade jag själv vid sju. Fast det var handboll på TV innan det. Mycket kul! Pontus från Torsby fick börja i sitt Allingsås, mot Zagreb i Champions Leauge.
Sen var det handboll som sagt, på fysen körde vi lite lätt, med snabba övningar så vi är snabba i musklerna til helgen.
Sen väntade vi på tåget, där syster och sötnos kom.
Hem, prata och mysa lite, innan vi borstar tänderna och försöker sova.
Imorse var det såklart jobbigt att resa sig upp ur sängen, när man allra helst vill ligga kvar och pussas lite till, sova i armarna på varandra. Men till skolan måste man dock! Jag hade sovmorgon, men den blev det inget av. Satt och pratade lite med andra som också skippade att sova, som tex Bananaa! Hehe.
Klockan ett var det en konsert i kyrkan, med Kenneth Gärdestad, Teds bror. Vi satt dåligt till, så vi hörde ingenting, typ. Det var bara en massa mummel, inte kul!

Hmm, väl hemma idag har jag gjort engelska och historia. Nu tror jag inte att jag kan plugga in mer historia, det fastnar inge mer. Men får väl läsa det en gång till sen, bara för att!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0