15.42

Ja, ni får ursäkta mig att jag inte har uppdaterat er. Hehe.
Det var väl helt okej i lördags. Jag höll mig på det torra, om man säger så. Det fanns de som badade! Sen var det de som inte mådde så bra. Vi åkte hem vid en tolv, för det var inte så mycket att vara kvar till.
Igår lördag så sov vi, alltså, Martin blev med mig hem. Sen dömde jag handboll, två p98 matcher. Det gick väl, men jag kände mig inte helt 100. Första jag dömt på hur länge som hellst.
Sen åkte vi till Jouren och hyrde film, det blec Snow Job. Och godis köpte vi med oss hem.
Jag tog en dusch och Martin satte sig vid datan, fast jag fick inte blogga. Ledsen...
Haha, sen började vi dampa lite, kuuuuul!
Såg på filmen gjorde vi, bra varen. Och åt varma mackor, och sov.
Idag har vi ätit pizza (jag åt sallad). Vi gick till tåget, och Martin åkte hem. Nu får jag inte se han förens på måndag... fan...
Jag städade när jag kom hem, som herrn sa åt mig att göra. (Ni kommer få ett inlägg om det snart)

Jag ska träna om typ, en och en halv timma. Så ja, vi höres.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0