Lista

2009: Det ultimata testet

FRÅGOR

Ditt fullständiga namn: Ida Mari Thörngren
En hemlighet du nu tänker berätta: -
Någonting du vill att alla ska veta: I'm simply the best, haha, skojja! 
En vän du älskar: Em
Någonting du vill ändra i världen: Men jes, världssvälten.
En dag du alltid kommer minnas: Alltid hit å alltid dit. Men 15 nov -08.
Någonting du ser fram emot i år: Sm till helgen, julafton.
En vän som vet mer om dig, än någon annan: Förmodligen Maja.Familjen

ÄRLIGHET

Har du sagt hora till en lärare: Nech
Har du legat på sjukhus, på grund av narkotika eller någon annan sorts drog: Nej
Tar du droger: Nepp.
Har du kysst en främling: Mja
Har du svikit någon: Jo, det har väl hänt.
Har du tänkt tanken att mörda någon: Tanken har väl slagit en.

FRAMTID

Vill du ha barn: Klart jag vill ha barn!
Kommer dina betyg vara tillräckligt bra för att gå vidare till högskola: Förmodligen, om jag fortsätter som jag gör.
Vill du gifta dig, och med vem: Jag vill gifta mig, det verkar mysigt. Och vem det blir bestäms senare.
Finns det någonting du vill göra innan döden: Live my life to the fullest.
Är det någonting du absolut vill undvika: typ, dö?

KÄRLEK

Tar du kärleken på allvar: Ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Njae, förälskelse mera.
Tror du någon kan leva med samma person resten av deras liv: Klart
Har du vart tillsammans med någon, och trott att en dag kommer ni två var gifta och ha barn: Nej.
Är du singel: Nej.
Vill du vara tillsammans med någon: Tiih, är ja redan.

RÄDSLA

Känner du att någon/några går för långt ibland: Jae.
Har du känt att någon förföljer dig: mhm!
Har du blivit överfallen någongång: Naeej.
Går du runt och undrar över att hemska saker ska hända: Njaee.
Tror du att det finns svar på saker där ute som du inte kommer gilla: ohja.
Är du rädd att folk ska uppfatta dej fel: Det händer väl alltid?

LYCKA

En enda fråga, ett enda svar..
Är du lycklig: Jag är lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0