Just leave me

Ja, sen sist ni läste här, har jag kört bil! Körde ända hem också, fytusan va ja är bra!
Nu sitter jag med nymanikerade naglar. Ska packa allt som ska med till M. Sen ska jag väl vänta på att tåget ska gå. 18.26 ska det gå, mindre än en timma alltså. Sen blir jag upphämtad av mamma eller pappa M. Sen ska jag vänta på sötfisen hemma hos honom tills han kommer hem från detta Gotland.


Här kommer lite bilder som Maja äntligen skickat.

Jag och fröken Saga


KALLT! Erik och FP har precis badat.


Jag frös och lånade Ms tröja. GOTT!

NU FUNKADE DET INTE ATT LADDA UPP MER BILDER!
De kommer komma såsmåningom.

Kommentarer
Postat av: saga

jag tror inte på mer bilder på mig ja.

inga alls faktisgt .

Men andra bilder tror jag på!

2009-11-01 @ 18:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0