Get down on you knees

Hejdär.
Sitter här med en bananansiktsmask och har precis tagot ångbad för anisktet. Kom på att det är väl inte det bästa att göra när man tvättat håret och allt, så får göra det en gång till sen, för inte så najs med banan i håret, heller.
Slutade halv tolv, tjugo över elva idag. Vi hade spanskaprov först till elva, jag gick tio. Det kändes bra! Får hoppas att de gick bra också! Sen hade vi inställd samhäll, så vi fick jobba in matten. STENIS! ♥
Efter vi slutat åt vi mat, och spelade lite kort.
Sen gymmade jag i en 40 minuter, för att få skjuts av Lilläng hem! Taaack!
Tja, hemma så har jag noppat ögonbrynen, fixat naglarna, nu ansiktsmask och det, ni vet.
Sen ska jag ta tag i mig själv och städa mitt rum, så det blir gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0