22.07

Nu sätter vi punkt. I don't care anymore

Hme, har inte kommit in på blogg.se förens nu, och det är redan seent. Ska borsta mina gaddar nu, sen skriva ett sött sms, och sova.
Skolan idag med schema ändringar, det som är mest skillnad är att vi inte har spanska, yes, men vi har idrott, njaee. Jag vill ha med BF ju! Tingeling och deee. Men, man får ta det som det är.

Träningen idag var joooooooobbbbbbiiiiiiiiig!
Men det sitter gött. Fast, hallen var inte så bra. Jag hade så ont i nacken att ja, jag vet inte vad. Sen fick jag en boll där av fröken Eriksen också, så det blev inte bättre. Inte min träning, men gött att ta ut sig ordentligt iaf!

Pratade med sötM förut i telefon. Uschamejjeeen, så underbar han är! Saknar honom jättemycket ska ni veta.
Men, han KANSKE kommer under veckan.

På torsdag är det BIO MED TING! Bihi, mitt dampbarn!

Nej, tänderna, ansiktet, toa sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0