20.00

Hejsan, nu är jag tillbaka efter liiiiiiite bloggtorka!
Har varit i Sunne under helgen, och då blir det inge blogging. Dels för att vi inte sitter vid datan, och för att M inte tycker om att jag gör det. Hehe.

Men somsagt, har varit med M. Det har varit mysmys, och sen så lite Sunne gåing.
Imorse var jag mycket trött! Att gå upp klockan sex är inte min grejj, speciellt inte när man vill ligga kvar i sängen och pussas hela dagen istället! Men till skolan kom vi, och jag sov nästan hela vägen till Torsby, ni ska veta att det tar nästan 1 timme och 20 minuter.
Sedan hade vi estet, idrott, matte och engelska, som är måndagens lektioner. Fyre lektioner, och slutar fyra. Underbart va? Fast esteten är tvåtimmig.

Tränat har jag gjort idag, och det var tummen uppppppp!
Lite jobbigt, alldeles lagomt.


På onsdag är det ingen träning, men jag och Emelie går på gymmet på dubbellunchen, innan idrotten, alldeles perfekt det!

Sen kommer min älskling, och vi ska baka pepparkakshus, och pepparkakor. Kakorna vet han inte om än, men huset. Hehe. Vi kommer mest att äta deg, I LIKE!

PUSS!♥

Kommentarer
Postat av: Li

Mysigt att baka pepparkakshus och jag håller med om att degen är godast!



Kram

2009-12-01 @ 22:11:29
URL: http://sweetieli.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0