18.43

Hej, det var ett tag sen.
Men jag ha rhaft bättre saker för mig.
I onsdags så kom M. Jag tränade en timma extra med damerna, eftersom jag och några till från mitt lag ska vara med och spela med dem imorgon. Deras träning var inte lika jobbig som våran, men det är inte så konstigt om de var lite med personer. Den brukar va jobbigre, sa Elin.
Sen i torsdags så var det innebandyturnering i skolan, vi åkte ut direkt. Haha, vi söög! Eller, det gjorde vi inte egentligen, bara att FPTM08 körde över oss totalt!
Martins lag, BP08, kom i alla fall trea!
Sen fick vi skjuts hem av Tobbe och Maja. Vi lagade mat, och spelade lite shuffleboard. Sen bråkade vi lite, hehe. Alltså, skojjbråk!
Efter tvtittande på kvällen så blev det en relativt tidig sänggång.

Idag gick vi upp runt tolv, och M åkte hem halv två.
Då gick jag och min syster till mamma på skolan, och sen blev det att hämta ut paket och handla lite och så.
Det som jag har gjort idag är lite, sett på film, ätit mat. Det är allt, typ.
Nu ska jag se på Idol om en timma och tio minuter, och sova. Förmodligen kommer jag läsa lite historia och plocka på mitt rum innan jag lägger mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0