16.30

Har beställt en Nalle till pappa på farsdag nu. Tyckte det var lite gulligt. När man ändå fick studentrabatt med CSN-kortet. Det dåliga är att jag är för liten att ta med faktura, så fick beställa den med mammas namn.
Nu väntar jag på att träningen ska börja, eller, först ska jag typ döma småbarn, nivet, liten halvplan på handboll! SÖTT! Så ingen fys för mig idag, men det är rätt gött. Om vi skulle ha benträning skulle jag inte orka böja mig, har typ stenar i benen efter fysen i måndags! Min rumpa gör så himlaaa ont! Ser väl knäpp ut när jag går, haha!
Men nu ska jag göra engelska, sen samhäll. Tänkte jag. Kommer säkert inte göra något, men jag måste!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0