15.22

Hejsan alla glada bloggläsare.
Idag var det en bra dag!
Vi började med spanska, och det var ganska slapp, vilket jag tycker om. Det är svåååååååårt språket. Sen så hade vi svenska, men det var mycket slappt. Vi hade lite ordkunskap, sen så fick vi öva på provet som vi skulle ha senare. Historia alltså. Det provet gick bra, det kändes så. Kunde de flesta frågorna, eller ja, alla.
 Sen hade vi lunch, och då satt jag med FP och Maja i matsalen och pratade och så. När vi hade engelska så översatte vi en text, och Alf pratade om indianer, as usually.
Sen slutade jag, yes! Underbart. Mamma skjutsade hem mig och Emma, och nu sitter jag här. Och har gjort det sedan dess. Ser på tv också, och min syster sover breve mig.


Vet inte vad jag ska göra sen, men det spörs. Blir väl en hemmakväll. Det är inte helt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0