08.35

Hej. Eller godmorgon. Jag har tillbringat början av min sovmorgon på biblioteket. Jag har nämligen skrivit ut mitt och Majas arbete om Eufrat och Tigris. Så nu är det klart! Bara redovisningen kvar, men det går relativt enkelt, kan jag tänka mig.
Jag lånade en bok igår på svenskan som jag skulle läsa, men den läste jag ut igår, så jag tänkte låna en ny. Om jag finner någon bra, så att säga. Det var i alla fall Washington D.C av Meg någonting som jag har läst, bra.

Sen ska jag väl sätta mig i korridoren med mina klasskamrater som också är i skolan. Eller försöka göra samhällen som jag missade när det var FN-ung möte. Fast detkan jag ta på lunchen.

Nu ska jag gå och låna en bok, så vi hörs väl senare!

Kommentarer
Postat av: emmaa

Hej!



Låna något riktigt bra :) Har du något boktips förresten? Tänkte gå till bibblan någon dag och har ingen aning om vad som är bra eller dåligt :)



Hoppas det är bra med dig? :)

/ Emma

2009-11-04 @ 15:51:54
URL: http://ullfilt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0