Snart är det Sahlströmsgården

And I don't know what to wear.

Haha, nejdå. Jag vet exaaakt :) En klänning jag köpte på min FAVORITAFFÄRIHELAVÄRLDEN. New Yorker, i Barcelona! :)

Jag har fixat hår & make up. Det ser rätt så bra ut, om jag får säga det själv. Men, det kommer säkert se annorlunda ut när vi har stigit ur bilen.

jag sitter hos Emelie, och är kissnödig. Men Emelie och Ellinor har okuperat toan för att göra Emelies hår, och jag orkar inte gå ner ^^ hehe. Jag är ganska lat ibland,. Men nu ska jag nog köra ut dem för någon minut, och kissa lite. Det är gött det.
Jag kommer till Sahlströmsgården när min käre snygga bästavän Emelie är klar :)

Have a nice night everybody.
För det ska jag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0