Midsommarafton

Igår blev det inget inlägg, hoppsan!
Men, jag ska berätta hur min gårdag var .:)

Först jobbade jag 8-13. Sen cyklade jag hem till farmor där det bjöds på mat och skratt med familj.
Sen åkte jag hem och duschade och gjorde mig iordning. Sen kom Pär, tillsammans med Lars-Emil, och vi åkte till Henrik. Ja, Carlsson alltså. När vi kom dit var det Henrik, Tobbe, Lilläng och vi där, men senare kom det även fler dit.
Jag hade lite tråkigt i början, det var kallt och så. Men destå längre kvällen led, desto roligare blev det.
När jag hade lovat runt 10 att inte förtära mer alkohol så blev det dricka.
Efter lite sura miner, så blev det en walk till Torsby och törg!
Mötte Emelie :) Det var inte så roligt där, då runt 2 drog jag och Pär oss hem. Efter lite nattmat i mitt kök så blev det sängen.

Tack för en bra midsommar allesammans :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0