22.27

HEJ!
Idag var det en "nöjesfältsdag" typ.
Jag såg på film, KENNY STARFIGHTER! :D Den var verkligen jätterolig! Jag älskade tvprogrammet när jag var mindre, så jag hopades på att INTE bli besviken på filmen, och det blev jag inte.
Sen åt jag mat, gick tipspromenad, såg på musikframträdande, såg på brännboll och när de kastade pajer och vatten och allt vad det var i slutet.
Efter skolan så åkte jag med Pär til Bjävlerud där han hämtade sin nya hjälp. DEN VA SNYGG! Bara så alla vet :)
Sen åkte vi till Toria och köpte köttbullar och sen hem till mig och bad pappa laga (a). Haha, så bra är vi på att laga mat, ungefär. Vi gick upp och la oss och sov ett tag istället ^^
Sen åt vi mat, och sen sov vi lite till, LATA! Men jag var såååå trött verkligen.
Vi köpte glass också innan han åkte hem. Han köpte den nya Magnus temptation. Men det var inte värt pengarna. Jag köpte mig kulglass! Blåbär, det är ärligt den godaste som finns! Sen velade jag om jag skulle ta Regnbåge eller en med massa choklad. Som vanligt äger choklad mitt hjärta, så ni kan ju bara gissa er fram till vad som blev valet! Den glassen va värt alla pengarna som jag gav. Jag hade tjatat om att jag ville ha glass i en timma ungefär.
Hehe.

Sen tog jag mig en dusch. En lång sådan. Den innehöll ansiktmask, raka benen, inpackning och noppa ögonbrynen. Underbart. Nu sitter jag med nytorkade RÖDA naglar. Jag fullkomligt ÄLSKAR röda naglar.

Ska se klart på "Generation FETT" nu, det är ganska äckligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0