22.20

Nu har jag läst sen klockan va ungefär sju!
Jag har 11 sidor kvar drygt.
"De oskuldsfulla" är en OTROLIGT bra bok, som bara biter sig fast. Snart är den utläst.

411 sidor har jag snart läst, och varenda ord bränner i mig, hur de utsattes för övergrepp, och tvingades leva i en påhittad värld. De kallade den "riktiga" världen för Systemet, och sa att de var djävulen. De sa att ha sex var bra, så äldre män hade sex med småsmå flickor. Det är precis som folk i fattiga HIV/AIDS drabbade länder, de tror att de kan bli smittade genom att ha sex med en person som är jätteung. Men det gör ju bara att den personen får viruset. Här sa de att det var det som Jesus och Gud ville. Det är sjukt! Jag kan inte fatta att denna David Berg kom på detta. Han måste ha varit pedofil. Det måste han.

Boken är SÅÅ värd alla timmar som jag har lagt ner på den, läsa och fundera över den, och även den tiden som jag sitter här och skriver om den. Jag vill att alla ni som läser här ska läsa den boken, så kan vi prata om den sen. Så gripande, och den är SANN! Åh, jag kan inte sluta förundras över att det verkligen har hänt.



(Klicka på bilden för att komma till en hemsida där det står mer vad boken handlar om)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0