21.04

Idag har jag varit med Pär somsagt,  och vi gjorde typ precis ingenting. Jag såg på friidrott i två timmar, medan han slog rekord på Bubble Jump :).
Sedan åt vi mat och myste :). Ungefär våran dag!

Någon som vet vad som blir till midsommar?

Ser på en film just nu, den verkar bra. Queen sized, eller något heter den. På femman i alla fall :).
Emma, mamma och pappa har satt upp mina tapeter nu, så det är i stort sett klart. Eftersom den väggen jag valde som fondvägg är sne, så blev tapeten lite konstig. Menmen.

Imorgon ska jag jobba, upp vid sju. usch, sen ska jag trampa iväg till mitt älskade Björnevi.

Puss

Kommentarer
Postat av: elin

något blir det iaf på midsommar =) bara man får nånstans å va ?

2009-06-15 @ 20:31:19
URL: http://diffodal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0