20.25

Hej.
Igår va det en helt fantastiskt kul kväll! Men det var även den sista som jag någonsin får med alla dessa nior. Det är lite sorgligt.
Ja, jag vet inte hur jag ska förklara det.
Vi fick två komiker från Sthlm. Den ena av den va såååå himla rolig x) Jag höll på att dööööö!
Han berättade att hans lillebror (6år) frågade en mörkhyad, första gången han såg en
"Vad betyder Awambawe?" HAHAHaH! Jag dog där :P
Sen var det kareoke, det var också lite kul.
Våran 3rätters bestod av laxpudding till förrätt, kycklig med champinjonsås och färsk potatis till varmrätt och till efterrätt blevdet kladdkaka :).

Kort kommer komma på bilddagboken och lite här på bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0