Weather?

Wäh, imorse var det underbar sol. Jag har på mig shorts och en tröja. Det känns som att jag kommer frysa där uppe i skogen. Tror jag ska packa ner ett par leggins och ett linne så jag har lite mer att ha på mig. Jag vet inte när vi ska åka heller. Lilläng gav mig bästa beskrivningen på vägen upp, du åker mitt upp i ingenstans, sedan en liten bit till och sen svänger du vänster. Så finner ni vägen dit vi ska! Haha. Åker antingen med Linus eller med Majas pappa, jag vet inte. Packat har jag gjort iaf. Det känns som att jag har hundramiljoner saker med mig?
Min friidrottsbag är full, där har jag stövlar, sovsäck, jeans, tröja, bikini och handduk. Det är inte så mycket, men ändå är en bag full. Har liggunderlag och kudde brevid. Ska även ha med mig mat, så det blir ännu mer! Hur ska det gå? Ska kolla om jag får ner mer i en annan väska. Vilket I-landsproblem jag har va?


Ja förfan! Jag är snygg när jag solar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0