Vetekli veteklivetekli

Jag känner att jag har en skrivlust! Men jag vet inte vad jag ska skriva! Det är det som är problemet. Jag vill skriva något vettigt, som verkligen etsar sig fast hos människor. Men jag vet inte vad.

Jag jobbar nu, och det är verkligen den bästa tiden som jag kan tänka på. Jag står på knäna och rensar rabatter, det är oftast tyst och man har så mycket att tänka på. Det är otroligt att tiden rinner iväg. 8 timmar bara sådär, men jag blivit något klockare på det?

Nej, sanningen är att jag bara blir mer och mer förbannad på blommor som måste dö och rensas! De håller knappt en dag tror jag va? Nej, nu ska vi inte vara arga.

Det är Aya Tecnology, eller hur den stavas, som spelas ur min dator just nu. Rotations skorna ligger i sin påse väntandes på att få användas och kasta långtlångtlångt. Jag vill kasta långt, jag vill slå världsrekord och bli bäst! Men jag vill stanna i min lilla kokong och var okänd. Livet är inte rättvist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0