Time

Det är dags för lite uppdatering nu va?
De senaste dagarna har varit jättebra!
Först fredagen, med fest. Underbara människor som man fick träffa. Så mycket kul. Jag vill ha fest snart igen med er!
Sen hela lördagen gick jag runt och var social med underbara människor igen. Fast friidrottare denna gången. Det regnade, men det gjorde inte så mycket. Vi var glada ändå. Jag tävlade ingenting. Men det gjorde jag idag. Men eftersom jag inte hade fått så mycket sömn, så var mitt huvud och mina ben inte med i svängarna. Det blev ett pers, med en meter. Men det är inte bra ändå. Jag har längre längder i kroppen, men de vill bara inte ut! Jag förstår inte. Det kommer på SM.

Imorgon börjar jag att jobba. Uuusch och fy och blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0