Tandläkaren

Jag har varit till tandläkaren nu på morgonen, inga hål! Det är bra det, men jag har fortfarande någonting med emaljen, eller vad det heter.
Sen när jag kom hem, har jag mixtrat med en sak, men den är hemlig! Haha, ni får veta det i slutet av Juli månad, håll ut!

Nu ska jag äta, för Emma ska åka snart, och alla var uppe tidigt för Emma hade tid hos tandisen vid tio över åtta, jag vid nio. Idag verkar det som att alla nästan ska dit? Emelie ska dit halv tolv, Sebastian halv fyra. Haha.

Sen ska jag väl fixa och dona med rummet, när jag har kommit hem från Torsby. Ska låna en bok eller två, och beställa bilder, eller vad man sääger.

Vi hörs senare, pusshej!




Saknar skolan ibland, faktsikt.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, tack söto! :D

Men fortsätt måla och utvecklas, du. ;)

2009-07-07 @ 11:17:51
URL: http://helh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0