One step at the time

Idag har det gått ett steg framåt, och jag är stolt över mig själv! Visserligen är klockan inte ens två, och det kan lika lätt gå bakåt. Men idag känns det aningen lättare. Jag har varit ute och gått i en timma och lite mer med min syster, duschat, och nu kommer Maja snart. Jag vet inte vad vi ska göra, men jag vet att vi kommer ha kul.
Maja, hon är en RIKTIG vän. Hon är alltid där för mig, och säger så kloka ord. Glad att jag har dig! <3
Lilläng
, han är också en riktig vän. Han frågar hur jag mår varje dag. Och säger så snälla saker.
& Saga, du är underbar! Måste träffas snart!


Nu vet ni lite sådant, och min blogg är inte lika tråkig längre? Jag hoppas att ni vill läsa och komentera här nu.
Det kommer komma blogginlägg som inte är lika fulla i energi som detta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är en riktigt vän Ida, vi får ta och träffas ngn dag ida (: <3

2009-07-15 @ 19:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0