Kärlek på menyn

Idag har jag varit nere hos mina kusiner Johanna och Sebastian.
Vi sjöng SingStar, Jonte var även där. Mycket trevligt, mest för att jag och Johanna vann hela tiden. Haha!
Jag har åkt på någon förkylning just nu tror jag, och den blir bara sämre och sämre.
Morgondagen hade jag tänkt att först spendera i tandläkarstolen, sen ska jag nog låna böcker.
Efter det ska jag hem och städa och sortera, samt ställa in massa saker i mitt rum. Det är trevligt.

Ska väl även smått börja planera inför Country Festivalen, med partajj och sådant.
Maja har kommit hem nu också! Jag gillar det! Hon har varit i Kroatien i en vecka, så henne ska jag finna ett hål till att leka också!

Nu ska jag se på "Kärlek på menyn". Men först ska jag borta tänderna, och göra mig iordning för natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0