Jobba, terori, packa, duscha, sova, jobba, sthlm!

Japp, som rubriken säger är det.
Första jobba är klart, nu är det bara resten kvar!
Ska på kursen för att få börja övningsköra nu klockan fem!
Sen ska jag packa inför Stockholm, sen duscha igen, tvätta håret blir det då. Sen ska jag sova i underbara timmar innan jag går upp klockan sex och jobbar. Sen efter jobbet imorrn ska jag snabbt hem och duscha och äta och sen sätter jag mig i en bil med kusiner och drar neråt i landet, mot vår huvudstad!

Idag var det hur drygt som helst att jobba! Martin kan nog intyga i att jag klagade, hehe.
Men, nu ska jag sitta i tre timmar och lyssna. Vi ska se om jag somnar. Hehe.

Vi hörs alla sötnosar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja fy fan vikka klaging! :S

2009-08-02 @ 00:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0