I still belive it when you say

it's another perfect day


Ihi, jag är kär. Puss på det!
Det är en underbar känsla som åker genom kroppen när man är kär. Ni vet vilken jag menar va? Haha!
Jag bara tänker på den personen hela tiden, och ler när man hör personens namn. Och när man pratar med den, så kan man inte sluta vara glad. Så är det just nu! Jag kan inte sluta skriva om detta, för att jag har precis pratat med Pär. Efter MÅNGA om och men fick jag tag i rackarn, och han var för trött för att vara med mig idag. Pucko! Man är aldrig för trött för att vara med Ida Thörngren. Bara om man har vandrat i berg i tre månader. Sådetså!

Dendära känslan, den är underbar! Och den sitter i, dag som natt. Jag vill att den ska stanna förevigt, och inte erättas med den smärtsamma och den saknaden som kommer. Nej, KÄRkänslan är den som vi vill ha!

Hoppas ni fick ett litet leende på läpparna när ni läser detta!

MER KÄRLEK TILL FOLKET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0